مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 23:202020-01-02ورزشي

کمانداران پارالمپیکی در انتظار دریافت حقوق


هر چند کمیته ملی پارالمپیک شرایط خوبی را برای کمانداران پارالمپیکی در کیش فراهم کرده است، اما عدم پرداخت به موقع حقوق ورزشکاران، - سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان گفت: هر چند کمیته ملی پارالمپیک شرایط خوبی را برای کمانداران پارالمپیکی در کیش فراهم کرده است، اما عدم پرداخت به موقع حقوق ورزشکاران، آنها را تا حدودی بی انگیزه کرده است.

مجید کهتری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شرایط راضی کننده کمانداران پارالمپیکی در کیش اظهار کرد: با شرایط خوبی که کمیته ملی پارالمپیکی برای کمانداران اعزامی به پارالمپیک توکیو در کیش فراهم کرده است، در حال حاضر وضعیت از نظر تغذیه، اسکان، ایاب و ذهاب و محل تمرینات راضی کننده است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی گفت: با شرایط خوبی که از نظر اردویی در کیش داریم کمانداران روزی 7 تا 8 ساعت تمرینات تکنیکی انجام می دهند و در کنار انجام کارهای فنی مربی بدنساز و 2 ماساژور نیز به صورت تمام وقت کنار کمانداران حضور دارند تا مشکلات ورزشکاران را مرتفع کنند.

در حقیقت با حمایت کمیته ملی پارالمپیک کمانداران یکی از بهترین اردوی خود را در کیش سپری می کنند.

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان اضافه کرد: اگر این شرایط تا بازیهای پارالمپیک توکیو تداوم داشته باشد، کمانداران قطعا به نتایج خوبی در توکیو دست پیدا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمانداران پارالمپیکی در انتظار دریافت حقوق

کمانداران پارالمپیکی در انتظار دریافت حقوق