مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 13:102020-01-02اقتصادي

وقتی در شرکت های 400 هزار میلیاردیِ تامین اجتماعی فقط گاو پول درمیاورد! +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، مجید شاکری کارشناس مسائل اقتصادی در نشست تخصصی بررسی لایحه ی بودجه ی سال 99 که با عنوان قفل بودجه در دانشگاه تهران برگزار شد با انتقاد ازسیاست های دولت در بخش درآمدی بودجه گفت: - وقتی در شرکت های 400 هزار میلیاردیِ تامین اجتماعی فقط گاو پول درمیاورد! +فیلم مجید شاکری گفت: دولت قدر شرکت ها و دارایی ها را نمی داند و بجای مدیریت آن ها به فکر فروش و واگذاری های غلط است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، مجید شاکری کارشناس مسائل اقتصادی در نشست تخصصی بررسی لایحه ی بودجه ی سال 99 که با عنوان قفل بودجه در دانشگاه تهران برگزار شد با انتقاد ازسیاست های دولت در بخش درآمدی بودجه گفت: 40 هزارمیلیارد تومانی که دولت از آن به عنوان مولد سازی یاد کرده اصلا مولد سازی نیست و این نشان می دهد دولت قدر دارایی ها را نمی داند و بجای مدیریت آن ها به فکر فروش و واگذاری های غلط آن هم از طریق ترک تشریفات مزایده است.

هزار میلیارد خودی سازی به اسم مولد سازی در بودجه ی 99 / زمین زدن شرکت های دولتی و حراج های بدون تشریفات +فیلم شاکری اضافه می کند: این روش واگذاری و فروش اموال روش غلطی است که ناتوانی دولت از مدیریت دارایی ها را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی در شرکت های 400 هزار میلیاردیِ تامین اجتماعی فقط گاو پول درمیاورد! +فیلم

وقتی در شرکت های 400 هزار میلیاردیِ تامین اجتماعی فقط گاو پول درمیاورد! +فیلم