مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 10:302020-01-02سياسي

حوزه های علمیه مرهون آیت الله محقق داماد


آیت الله محقق داماد منشا خیر و برکت برای حوزه های علمیه بوده است که این برکات هنوز هم ساری و جاریست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما آیت الله جوادی آملی در آیین بزرگداشت مرحوم آیت الله العظمی محقق داماد، ایشان را فقیه و مجتهد نام آور و ماندگار نظام الهی توصیف کرد که با روحی ملکوتی، عزم راسخ و نوآوری در ترویج معارف الهی و اهل بیت و پرورش شاگردان بزرگ منشاء خدمات ارزشمندی شد.

وی رسالت امروز حوزه های علمیه را نخبه پروری و پرهیز از نهال فروشی ارزیابی و با اشاره به وجود استعدادهای فراوان در حوزه تصریح کرد: این استعدادها باید شناسایی و پرورش یابند.

آیت الله جوادی آملی نظام جمهوری اسلامی ایران را استوار بر پایه فقه ملکوتی اسلام دانست و افزود: راه پاینده ماندن این نظام و مردم ملکوتی فکر کردن و بودن است.

آیت الله استادی عضو شورای عالی حوزه هم عشق به علم، تحقیق، تدریس و مطالعه، ساده زیستی و مردم داری و رفتار دینی را از ویژگی های برجسته علمای گذشته از جمله مرحوم آیت الله العظمی سید محمد محقق داماد و عامل حفظ دین مردم برشمرد و افزود: تنها راه اثرگذاری روحانیت ادامه سیره این بزرگان است.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه هم، مرحوم آیت الله العظمی محقق داماد را از چهره های نخست و اثرگذار و معماران فقاهت در حوزه قم در قرن اخیر دانست و تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علمیه مرهون آیت الله محقق داماد

حوزه های علمیه مرهون آیت الله محقق داماد