مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 10:202020-01-02سياسي

قدرت خرد کننده «نزاجا» به رخ دشمن کشیده شد/ رونمایی از «چتر بهمن»


تحرک و قدرت تهاجم ویژگی مهم نخستین تمرین تاکتیکی یگان هان متحرک هجومی، واکنش سریع و هوابرد نزاجا بود که قدرت خردکننده نیروی زمینی ارتش را به نمایش گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه اجرای تمرین تاکتیکی، مهارت آموزی و ارتقای آمادگی جسمانی تیپ های 55 هوابرد، 37 زرهی و مرکز آموزش علوم و فنون در منطقه دارنگون شیراز، گفت: تغییرات اساسی در هویت و ماهیت یگان های رزمی نیروی زمینی ارتش به وجود آمده و به یگان های متحرک هجومی، واکنش سریع و نیروی مخصوص تبدیل شده اند.

وی افزود: سبکی از تمرینات که متناسب و پاسخگوی نیازهای عملیاتی آینده باشد را در مراکز آموزشی و فرهنگی ترسیم کرده ایم که اقتباس شده از مسابقات بین المللی کشورهای جهان است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به بومی شدن و نهادینه شدن آموزش های رزمی برابر با شرایط جغرافیایی کشور، اظهار داشت: امروز سبک جدیدی از تمرینات عملیاتی و رزمی را در این منطقه تمرین کردیم که در نوع خود منحصر به فرد بود.

امیر حیدری تاکیدکرد: در این تمرینات نوعی هماهنگی عملیاتی بین یگان های حاضر صورت گرفت و برای اولین بار افراد با مهارت های مختلف در رزم زمینی توانستند در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده، ماموریت خود را با موفقیت انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت خرد کننده «نزاجا» به رخ دشمن کشیده شد/ رونمایی از «چتر بهمن»

قدرت خرد کننده «نزاجا» به رخ دشمن کشیده شد/ رونمایی از «چتر بهمن»