مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 09:202020-01-02سياسي

مطالعات بزرگراه سمنان- مهدی شهر- دوآب 5 میلیارد ریال اعتبار گرفت


نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس گفت: طرح مطالعات بزرگ راه سمنان- مهدی شهر و دوآب با پنج میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد همتی ظهر پنج شنبه در نشست بررسی و پیگیری پروژه های راه سمنان به میزبانی دفتر خود بابیان اینکه پروژه راه سمنان-فیروزکوه به عنوان یک پروژه ملی و استراتژیک شناخته می شود، تأکید کرد: این پروژه موجب ترقی سمنان در بحث گردشگری و ترانزیت خواهد شد وی افزود: این طرح با توجه به احداث راه سمنان-معلمان-اصفهان زمینه اتصال شمال کشور را به جنوب کشور فراهم می آورد.

نماینده سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس از تحقق درخواست چندین ساله مردم روستاهای جنوب شهرستان سمنان برای احداث دهانه دوم زیرگذر خیرآباد خبر داد و گفت: عملیات ساخت این پروژه در حال اجرا است.

همتی همچنین بابیان اینکه 40 میلیارد ریال برای زیر گذر خیرآباد پیش بینی شده است، بیان کرد: اجرای این طرح می تواند تحول خوبی را در زمینه حمل و نقل در غرب استان سمنان ایجاد کند.

وی در ادامه گفت: مبلغ پنج میلیارد ریال برای مطالعه و بزرگراه ترانزیتی سمنان، مهدی شهر، شهمیرزاد و دوآب پیش بینی شده که اجرای آن به زودی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات بزرگراه سمنان- مهدی شهر- دوآب 5 میلیارد ریال اعتبار گرفت

مطالعات بزرگراه سمنان- مهدی شهر- دوآب 5 میلیارد ریال اعتبار گرفت