مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 08:152020-01-02سياسي

همه مخاطبان پیامک های سازماندهی شده


از خبرنگاران و روزنامه نگاران تا نمایندگان مجلس و اعضای شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت، در سال های اخیر هدف دریافت پیامک های تهدیدآمیز یا غیر تهدیدآمیز اما سازماندهی شده ای بوده اند که گاه منبع آن مشخص نشده یا اگر معلوم شده، - مشخص نیست چه برخوردی با آن شده است که متوقف نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق در ادامه نوشت: سه سال پیش به 500 نفر از شهروندان و اصحاب رسانه و خبرنگاران پیامک های حاوی افترا، اکاذیب و تهدید از یک شماره ناشناس ارسال شد.

در ماجرای تصویب برجام، لایحه ممنوعیت ازدواج کودکان زیر 13 سال و تصویب لوایح چهارگانه FATF و حتی تصویب بودجه سال جاری، شاهد ارسال این گونه پیام ها به مخاطبان خاصش بوده ایم.

در ماجرای لوایح چهارگانه نیز در مسیر حرکت این لوایح از مجلس به شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت، در موعد تصمیم گیری شاهد موج ارسال پیامک های تهدیدآمیز بوده ایم.

مورد روزنامه نگاران روابط عمومی وزارت اطلاعات آن زمان، بعد از ارسال پیامک های تهدیدآمیز برای اهالی رسانه، ارسال هرگونه پیامک تهدیدآمیز برای شهروندان یا فعالان رسانه ای را از سوی این وزارتخانه تکذیب کرد و آن را مغایر مشی این وزارتخانه در حفظ حقوق شهروندی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مخاطبان پیامک های سازماندهی شده

همه مخاطبان پیامک های سازماندهی شده