مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 11:552020-01-01اقتصادي

اعلام ذخیره کنونی هفت سَدِ استان اصفهان


ذخیره کنونی سدهای زاینده رود، حنا وقره قاچ سمیرم، گلپایگان وخمیران تیران وکرون در استان اصفهان اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه ای استان اصفهان با مرور شرایط ذخیره آب در سدهای این استان در سال آبی امسال تا پایان آذر گفت: ذخیره سد زاینده رود تا پایان آذر به 310 میلیون مترمکعب رسیده که در مقایسه با مدت مشابه دراز مدت 50 درصد کاهش یافته است.

احسان الله امینی، گنجایش سد گلپایگان را 36 میلیون مترمکعب بیان کرد و افزود: ذخیره کنونی این سد 16 میلیون و 200 هزار مترمکعب ثبت شده که که با توجه به آورد تونل قمرود 143 درصد درمقایسه با مدت مشابه پارسال و 131درصد درمقایسه با دراز مدت افزایش یافته است.

وی همچنین ظرفیت سد قره قاچ را در سمیرم 21 میلیون مترمکعب دانست و گفت: ذخیره این سد هم اکنون به 16 میلیون و 500 هزار مترمکعب رسیده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 244 درصد و در مقایسه با دراز مدت 45 درصد افزایش یافته است.

مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه ای استان اصفهان افزود: از ظرفیت 51 میلیون مترمکعبی مخزن سد حنا هم اکنون پنج میلیون و 700 هزار مترمکعب آب دارد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 83 درصد افزایش و نسبت به دراز مدت 44 درصد کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ذخیره کنونی هفت سَدِ استان اصفهان

اعلام ذخیره کنونی هفت سَدِ استان اصفهان