مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 11:502020-01-01ورزشي

«علی رضاعلی» رییس هیئت فوتبال استان سمنان باقی ماند


مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به برگزاری مجمع فوق العاده هیئت فوتبال استان گفت: «علی رضاعلی» با کسب 13 رأی در سمت خود باقی ماند.

- سمنان – مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به برگزاری مجمع فوق العاده هیئت فوتبال استان گفت: علی رضاعلی با کسب 13 رأی در سمت خود باقی ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی جانعلی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ضمن بیان اینکه مجمع فوق العاده هیئت فوتبال استان سمنان به درخواست جمعی از اعضای مجمع برگزار شد، اظهار داشت: علی رضاعلی با کسب 13 رأی از 20 رأی در مجمع فوق العاده این حیات ورزشی، در سمت خود باقی ماند.

وی بابیان اینکه جمعی از اعضای مجمع هیئت فوتبال استان سمنان خواستار برکناری رییس هیئت از این سمت بودند، تصریح کرد: علی رغم تلاش های بعضی از اعضا، علی رضاعلی مجدد در این مجمع بارأی بالا در سمت خود باقی ماند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بیان کرد: تقویت فعالیت های ورزشی در قالب هیئت های ورزشی مهم ترین رویکرد اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان محسوب می شود و در این راستا پرهیز از حواشی ورزشی در اولویت قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجمع فوق العاده هیئت فوتبال استان سمنان با حضور محمدرضا کاشانی نماینده وزارت ورزش در مجامع انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«علی رضاعلی» رییس هیئت فوتبال استان سمنان باقی ماند

«علی رضاعلی» رییس هیئت فوتبال استان سمنان باقی ماند