مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 09:402020-01-01سياسي

حقوق بشر تهدید زا نیست، فرصت آفرین است


دبیر جدید ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: اگر از درون به موضوع حقوق بشر نگاه کنیم نه تنها این موضوع تهدید زا نیست بلکه فرصت آفرین است.

- دبیر جدید ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: اگر از درون به موضوع حقوق بشر نگاه کنیم نه تنها این موضوع تهدید زا نیست بلکه فرصت آفرین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقری کنی در آیین معارفه خود به عنوان رییس امور بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر، گفت: خدا را سپاس گزارم که ما را را در زمره کارگزاران برای صیانت از حقوق مردمی که خدا آنها را دوست دارد و آنها نیز خدا را دوست دارند قرار داد.

سپاسگزارم از خدا به خاطر اینکه مسئولیت دفاع از مردمی که در برابر مومنین خاشع و خاضع هستند را برایم قرار داد.

وی افزود: لازم می دانم ابتدا از خداوند قادر و متعال استمداد کمک کنم که توانی را به من داده که دین لطفی را که آقای رییسی به من داشتند ادا کنم و با تلاش و کوشش خود کمک حال بخشی از بار سنگینی که بر دوش آقای رییسی است باشم.

باقری با بیان اینکه طبق اصل 56 قانون اساسی قوه قضاییه پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی ملت ایران است و این وظیفه مطلق در داخل و خارج است گفت: بخشی از این وظیفه بر عهده معاونت امور بین الملل قوه قضاییه است و آن قدر مهم است که حضرت آقا بر آن تاکید داشتند ما باید در این زمینه تلاش کنیم تا نه تنها از جسارت طرف های خارج ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بشر تهدید زا نیست، فرصت آفرین است

حقوق بشر تهدید زا نیست، فرصت آفرین است