مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 09:052020-01-01فناوري

پتنت جدید اپل برای یک سیستم صوتی 3بعدی


شرکت اپل در پتنت جدید خود نشان داده که ممکن است این شرکت فناوری واقعیت افزوده خود را در رایانه های مک بوک (MacBook) هم بکار گیرد.

- شرکت "اپل" در پتنت جدید خود نشان داده که ممکن است این شرکت فناوری "واقعیت افزوده" خود را در رایانه های "مک بوک"(MacBook) هم بکار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، در یک پتنت جدید که توسط سایت Patently Apple که تقاضاهای حق اختراع اپل را دنبال می کند آمده که این شرکت طرح کلی یک سیستم صوتی را تشریح کرده که ممکن است به اضافه کردن واقعیت افزوده در مک بوک کمک کند.

بنا بر اطلاعات منتشر شده در پایگاه 9to5Mac ، این فناوری سیستم صوتی مجازی نام گرفته و احتمالا بیشتر از یک سیستم صوتی به روزرسانی شده باشد که می تواند مزایای استفاده از واقعیت افزوده را ثابت کند.

یک سیستم صوتی مجازی، سیستمی است که در کاربر این خیال را القا می کند که به جای انتشار صدا از یک بلندگو، صدا از هر جای دیگری در فضای داخلی و بیرونی منتشر می شود.

پردازش سیگنال های صوتی برای سیستم های صوتی مجازی می تواند کیفیت تجربه تماشای یک فیلم، برنامه ورزشی، بازی های ویدئویی را بهبود ببخشد و در کاربر احساس بودن در آنجا را ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتنت جدید اپل برای یک سیستم صوتی 3بعدی

پتنت جدید اپل برای یک سیستم صوتی 3بعدی