مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 08:102020-01-01فرهنگي

استاد بازیگران هالیوود درگذشت


«جک گارفین» کارگردان سینما ، تئاتر و استاد بسیاری از بازیگران هالیوودی از جمله «جیمز دین»، «استیو مک کویین» و «بروس درن» در سن 89 سالگی درگذشت.

- جک گارفین کارگردان سینما ، تئاتر و استاد بسیاری از بازیگران هالیوودی از جمله جیمز دین ، استیو مک کویین و بروس درن در سن 89 سالگی درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، گارفین به عنوان یکی از پیشگامان اکتورز استودیو به چهره هایی چون جیمز دین ، بن گازارا و بروس درن بازیگری آموخت و در کارنامه کاری خود سابقه همکاری با کارگردانان بزرگی از جمله الیا کازان ، جان فورد و جورج استیونز را داشت.

وی فعالیت خود را به عنوان کارگردان با ساخت فیلم غریبه در سال 1957 با بازی بن گازارا آغاز کرد و در سال 1961 فیلم چیزی وحشی را با بازی کارول بیکر نویسندگی و کارگردانی کرد.

کارول بیکر که برای بازی در فیلم عروسک بچه ساخته الیا کازان نامزد اسکار بازیگری شده بود در سال 1955 با جک گارفین ازدواج کرد و زندگی مشترک آنها تا سال 1959 ادامه داشت.

جک گارفین دوم جولای 1930 در چک اسلواکی به دنیا آمد و در سال 1946 به نیویورک آمد و در رشته نمایش مدرسه نیویورک مشغول تحصیل شد و سپس در موسسه تئاتر وینگ آمریکا کارگردانی خواند و در سال 1951 به اکتورز استودیو وارد شد و در آنجا با استخدام جیمز دین نمایش پایان مثل یک مرد را در تئات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد بازیگران هالیوود درگذشت

استاد بازیگران هالیوود درگذشت