مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 05:252020-01-01سياسي

تنها به اعتبارات دولتی دل نبندیم


برای اتمام پروژه های نیمه تمام نباید تنها به اعتبارات دولتی دل بست؛ بلکه باید از ظرفیت خیران نیز در این حوزه بهره گرفت .

- ایسنا/زنجان فرماندار خرم دره گفت: برای اتمام پروژه های نیمه تمام نباید تنها به اعتبارات دولتی دل بست؛ بلکه باید از ظرفیت خیران نیز در این حوزه بهره گرفت .

حجت محمدی شب گذشته در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خرم دره با تاکید بر این که در کنار توجه به کتابخانه های شهری باید به کتابخانه های روستایی نیز توجه جدی شود، اظهار کرد: طی سالیان اخیر استفاده از فضاهای مازاد روستایی از جمله حمام های قدیمی که قابلیت انتفاع و استحکام بنا را دارند، به عنوان کتابخانه در برخی از روستاهای شهرستان مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با اشاره به تاریخچه افتخارانگیر کتاب و کتاب خوانی در کشور ما، یادآور شد: در حال حاضر بزرگترین کتابخانه اسلامی جهان در کشور ما و در شهر قم قرار دارد که بیش از یک میلیون کتاب در آن وجود دارد که در سطح دنیا در نوع خود بی نظیر است.

این مسئول با اشاره به گسترش فناوری و فضای مجازی، یادآور شد: علی رغم گسترش زندگی شهری و فناوری ها هیچ چیزی نمی تواند جای کتاب را بگیرد و کتاب هیچ گاه ارزش خود را از دست نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها به اعتبارات دولتی دل نبندیم

تنها به اعتبارات دولتی دل نبندیم