مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 17:302019-12-31سياسي

بیادی: گام دوم انقلاب یک برنامه مدون و مشخص است


گام دوم انقلاب یک برنامه مدون و مشخص است و همه باید هم و غم و اهتمام خود را برای محقق شدن رئوس این برنامه بکار بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حسن بیادی رییس ستاد تهران جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در نشست سراسری جمعیت جوانان انقلاب اسلامی، با اشاره به تحریم های ظالمانه استکبار علیه کشورمان، اظهار داشت: تحریم ها از روزی که گفتیم نه شرقی نه غربی وجود داشته است.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی با تحمیل تحریم، جنگ و ترور به دست عوامل داخلی خود همچون منافقین ما را درگیر مشکلات کردند و همین امر سبب شد که ما از نگارش برنامه منسجم و مدون برای انقلاب باز بمانیم.

بیادی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پس از رهبر شدن کشور را بر ریل برنامه قرار داد، گفت: گام دوم انقلاب یک برنامه مدون و مشخص است و همه باید هم و غم و اهتمام خود را برای محقق شدن رئوس این برنامه بکار بگیرند.

رییس ستاد تهران جمعیت پیشرفت، رفاه یادآور شد: زمانی که چشم انداز 20 ساله ابلاغ شد ما به این برنامه انتقاد داشتیم و به همین منظور نزد مرحوم هاشمی رفسنجانی رفتیم که آقای هاشمی خط کش این برنامه ها چیست؟ ما از کجا باید بدانیم که در عدم وابستگی نفت چقدر پیشرفت داشته ایم؟ وی با سابقه حضور خود در شورای شهر تهران اشاره و تصریح کرد: ما در شورای شهر دو برنامه پنج ساله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیادی: گام دوم انقلاب یک برنامه مدون و مشخص است

بیادی: گام دوم انقلاب یک برنامه مدون و مشخص است