مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 14:552019-12-31سياسي

سهم 20 درصدی زنان در سطح مدیریت دولتی


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در سال 1396 حدود 13 درصد از مدیران دولت زنان بودند و اکنون این رقم به 20 درصد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، معصومه ابتکار عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به نقشه دشمن اظهار کرد: دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است، باید تلاش کنیم که دولت به برنامه های خود عمل کند و به تعهدات دولت جامه عمل پوشانده شود.

وی ادامه داد: کارآمدی دولت ها به میزان تعهد به برنامه ها و پایبندی به آرمان ها است، در انقلاب اسلامی ایران با آرمان گری متعالی یک سری اهداف مطرح شد، از جمله بالاترین آن اهداف، موضوع عدالت است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: برخی از عدالت تعریف پوپولیستی داشتند و به دنبال پخش ثروت در بین مردم به بدترین شکل بودند، در حالی که بحث عدالت اجتماعی و اقتصادی و سیاسی مهم است.

ابتکار یکی از شئون عدالت براساس نگاه قرآنی را عدالت جنسیتی دانست و تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید برنامه ریزی های کافی برای تحقق عدالت جنسیتی انجام شده است.

وی ادامه داد: بانوان در زمینه آموزش جلوتر از مردان هستند و عقب ماندگی ها در این زمینه را جبران کردند، اما در زمینه های دیگر فاصله برای تحقق عدالت جنسیتی وجود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 20 درصدی زنان در سطح مدیریت دولتی

سهم 20 درصدی زنان در سطح مدیریت دولتی