مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 14:052019-12-31سياسي

تقدیر رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران از حضور مردم درمراسم 9دی


رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: حضور مردم در مراسم گرامیداشت 9 دی، نشانه از وفاداری مردم به نظام اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ابوترابی فر عصر سه شنبه 10 دی ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران حماسه 9 دی را رخدادی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: حضور مردم در مراسم گرامیداشت این حماسه بزرگ نشانه وفاداری مردم به نظام اسلامی است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به نتایج برخی نظر سنجی ها ی منابع غربی خاطر نشان کرد: نتایج این نظرسنجی ها حاکی از آن است که اکثریت قاطع مردم به اسلام، انقلاب و نظام اسلامی وفادار هستند، اگر چه از برخی مشکلات نیز گله مند هستند.

در این جلسه حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز با ارائه گزارشی از برنامه های 9 دی گفت: امسال حجم برنامه های تبیینی در سطح استان گستردگی بیشتری داشته و حضور شخصیت ها در مراسم و برنامه ها بهتر از گذشته بوده است.

حجت الاسلام محمودی افزود: در روز 9 دی نیز راهپیمایی ها و تجمعات در سطح استان برپا شد که نقطه اوج آن را در میدان امام حسین (ع) باحضور باشکوه مردم تهران شاهد بودیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: 9 الی 19 دی دهه بصیرت است که باید این جلسات تبیینی، تحلیلی و روشنگری برگزار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران از حضور مردم درمراسم 9دی

تقدیر رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران از حضور مردم درمراسم 9دی