مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 11:202019-12-31اقتصادي

دعوت از استارتاپ ها برای مشارکت در طرح های آب و برق


وزیر نیرو در بازدید از کارخانه نوآوری آزادی و فعالیت تیم های استارتاپی این مجموعه از آن ها برای مشارکت در طرح های صنعت آب و برق دعوت کرد.

- ؛ رضا اردکانیان پیش از ظهر امروز از کارخانه نوآوری آزادی که 150 تیم استارتاپی با جمعیت حدود هزار نفر در آن مشغول به کار هستند، بازدید کرد.

شرکت های شتاب دهنده در کارخانه نوآوری آزادی که دارای 10 سوله صنعتی و یک ساختمان مرکزی در زمینی به مساحت 18 هزار و 500 متر مربع بنا شده، در بخش های گردشگری و توریسم، معماری و زندگی شهری نانو داروها، اینترنت اشیا، نوآوری بیمه ای و مالی، تولید محتوا و سلامت الکترونیک مشغول فعالیت است.

تامین سرمایه نقدی، ایجاد فضای کاری، آموزش های تخصصی، مربیان خبره و شبکه شرکت های سرمایه گذاری از جمله خدماتی است که شرکت های استارتاپی در این مجموعه دریافت می کنند.

ایجاد اشتغال تخصصی و پایدار، ترویج فرهنگ کارآفرینی، تقویت اقتصاد دانش بنیان و افزایش سرمایه گذاری در بخش نوآوری از اثرات کارخانه های نوآوری به شمار می آید.

اردکانیان در گفتگو با تعدادی از استارتاپ ها از آن ها برای مشارکت در طرح های مدیریت مصرف آب و برق، کاهش شدت انرژی، توسعه گردشگری سد ها و .

دعوت به همکاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از استارتاپ ها برای مشارکت در طرح های آب و برق

دعوت از استارتاپ ها برای مشارکت در طرح های آب و برق