مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 06:202019-12-31سياسي

نزاع دسته جمعی دو طایفه در مراوه تپه ختم به خیر شد


نزاع دسته جمعی دو طایفه در مراوه تپه ختم به خیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی هاشمیان صبح سه شنبه در خصوص درایت دادیار پرونده ای در مراوه تپه اظهارکرد: دعوای دسته جمعی که در حال تبدیل به یک مشکل امنیتی در یکی از روستاهای مرزی مراوه تپه بود با درایت دادیار پرونده و مشارکت ریش سفیدان منطقه، ختم به خیر شد.

وی گفت: اهالی دو طایفه از یکی از روستاهای مرزی شهرستان مراوه تپه بر سر راه عبوری احشام درگیر شدند که در این درگیری چند نفری زخمی و 27 نفر از طرفین به اتهام شارکت در نزاع دسته جمعی تفهیم اتهام شدند که بین آن ها جوان 20 ساله تا مرد 80 ساله حضور داشت.

هاشمیان افزود: با گذشت چند ماه از این درگیری، طرفین پرونده بارها در روستا و نقاط مختلف شهرستان با یکدیگر درگیر می شدند و برای اهالی منطقه دردسرساز شده بودند.

وی بیان کرد: با تدبیر دادیار شعبه یک دادسرای شهرستان مراوه تپه که جانشین دادستان منطقه هم است، امشب طرفین پرونده به همراه ریش سفیدان، فرماندار شهرستان و فرمانده سپاه در مسجد روستا دعوت شدند تا مشکل را حل و فصل کنند.

هاشمیان گفت: خوشبختانه طرفین پس از صحبت های جانشین دادستان شهرستان، فرماندار و ریش سفیدان، با هم آشتی کردند و متعهد شدند پس از این جلسه اختلاف ها را کنار بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزاع دسته جمعی دو طایفه در مراوه تپه ختم به خیر شد

نزاع دسته جمعی دو طایفه در مراوه تپه ختم به خیر شد