مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 21:352019-12-30بين الملل

حمله راکتی ائتلاف سعودی به منطقه مسکونی در استان الحدیده


حمله راکتی ائتلاف سعودی به مناطق مسکونی در استان الحدیده، سرنگونی دو پهپاد متجاوز سعودی در صعده و الحدیده و آزادی 10 اسیر دیگر ارتش و کمیته های مردمی از مهم ترین اخبار تحولات یمن طی ساعات گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ائتلاف سعودی شامگاه دوشنبه با چهار فروند موشک کاتیوشا خانه های شهروندان در محله مسکونی حاره الشهدا در شهر الحالی استان الحدیده را هدف گرفتند.

جنگنده های ائتلاف سعودی هم ساعاتی قبل از این حمله به طور گسترده در آسمان استان الحدیده به پرواز درآمدند.

استان الحدیده که در محاصره نیروهای ائتلاف سعودی است به طور روزمره در معرض حملات راکتی و توپخانه ای این نیروهای اشغالگر قرار دارد و اوضاع انسانی در آنجا هم بسیار وخیم گزارش شده است.

آزادی 10 اسیر یمنی عبدالقادر المرتضی رییس کمیته امور اسرای یمن هم از آزادی 10 نفر از اسرای ارتش و کمیته های مردمی از جبهه های متعدد در جریان مبادله اسرا خبر داد.

المرتضی در توییتی گفت: تلاش های محلی در جبهه های متعدد به حول و قوه الهی به آزادی 10 نفر از اسرای ارتش و کمیته های مردمی منجر شد.

رییس کمیته ملی امور اسرا در نوزدهم ماه دسامبر جاری هم از تلاش واسطه های محلی در به انجام رساندن عملیات مبادله اسرا قدردانی کرد، قبل از این دفعه، در نوزدهم دسامبر 60 اسیر ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله راکتی ائتلاف سعودی به منطقه مسکونی در استان الحدیده

حمله راکتی ائتلاف سعودی به منطقه مسکونی در استان الحدیده