مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 20:002019-12-30اقتصادي

درخشش دانشگاه صنعتی شاهرود در رویداد فناورانه پترولیوم تیکاف وزارت نفت


تیم دانشگاه صنعتی شاهرود به سرپرستی دکتر یونس یونسیان مدیر شتاب دهنده شاهکار، با پشت سرگذاشتن دانشگاه های صنعتی شریف، تهران و صنعتی امیرکبیر به مقام نخست رویداد فناورانه پترولیوم تیکاف وزارت نفت رسید.

- ایسنا/سمنان تیم دانشگاه صنعتی شاهرود به سرپرستی دکتر یونس یونسیان مدیر شتاب دهنده شاهکار، با پشت سرگذاشتن دانشگاه های صنعتی شریف، تهران و صنعتی امیرکبیر به مقام نخست "رویداد فناورانه پترولیوم تیکاف وزارت نفت" رسید.

دانشگاه صنعتی شاهرود در رویداد فناورانه پترولیوم تیکاف وزارت نفت که در هفته پژوهش در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، توانست در بخش استارتاپی پتروتست در حوزه ارایه راهکار برای چالش های وزارت نفت به مقام نخست دست یابد.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود در همین ارتباط گفت: این تیم توانست در میان همه ایده ها و استارتاپ ها، با ارایه پلتفرم پتروتک در حوزه کارآمدسازی توزیع فرآورده های نفتی ایران، جایزه و گرنت این رویداد را از آن خود کند.

دکتر محمد مهدی فاتح یادآور شد:حرکت دانشگاه صنعتی شاهرود به سمت دانشگاه نسل سوم و کارآفرین، از اهداف و بنیان های اصلی این مجموعه بوده است و دانشگاه با راه اندازی و افتتاح شتاب دهنده و فضای کسب و کار اشتراکی شاهکار، توانسته است زیرساخت های لازم جهت شرکت در رویدادهای استارتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانشگاه صنعتی شاهرود در رویداد فناورانه پترولیوم تیکاف وزارت نفت

درخشش دانشگاه صنعتی شاهرود در رویداد فناورانه پترولیوم تیکاف وزارت نفت