مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 17:102019-12-30سياسي

راه حل رفع مشکلات در داخل کشور است


فرمانده دانشگاه دافوس سپاه با بیان اینکه برخی هنوز هم به جنازه برجام دل خوش هستند، گفت: حلال اصلی مشکلات در داخل کشور و در دست مردم و مسؤولین است و هیچ کشوری نمی تواند مشکلات داخلی مردم را حل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، سردار بهرام حسینی مطلق عصر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه فتنه 88 از جهاتی دارای برکاتی بود که دوست و دشمن را فهمیدیم، اظهار کرد: اقتدار امروز ما یادگار دوران طلایی دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان است.

وی با بیان اینکه آغاز فتنه 88 برای ما دارای اشک و ناله بود ولی با تدابیر رهبری، چشم فتنه کور و به حماسه ای بزرگ تبدیل شد، گفت: در دوران فتنه همه بی صبرانه منتظر خطبه معروف رهبری در خردادماه 88 بودند تا روشنگری ها مطرح شود که آن خطبه ها باعث دلگرمی مردم شد.

فرمانده دانشگاه دافوس سپاه با بیان اینکه فتنه 88 دارای پیچیدگی های زیادی بود و متولیان امنیتی در سردرگمی برای کنترل اوضاع بودند، تصریح کرد: حضور خودجوش مردم در راهپیمایی 9 دی 88 همه مسؤولین را شگفت زده کرد درحالی که کسی مقدمات برگزاری این راهپیمایی پیش بینی نکرده بود ولی خود مردم مجری و برگزارکننده اصلی آن بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل رفع مشکلات در داخل کشور است

راه حل رفع مشکلات در داخل کشور است