مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 13:202019-12-30سياسي

حضور در انتخابات 88، «آری» سال 58 به نظام را تجدید کرد


فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با بیان اینکه حضور 85 درصدی مردم در انتخابات سال 88 اطاعت مردم از رهبری و «آری» مجدد به نظام بود، گفت: ما در سال 58 با حضور 98 درصد مردم پای صندوق های رای «آری» بزرگی به نظام گفته بودیم و این اقدام آن «آری» را تجدید کرد.

- فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با بیان اینکه حضور 85 درصدی مردم در انتخابات سال 88 اطاعت مردم از رهبری و آری مجدد به نظام بود، گفت: ما در سال 58 با حضور 98 درصد مردم پای صندوق های رای آری بزرگی به نظام گفته بودیم و این اقدام آن آری را تجدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدرضا یزدی در نشست بصیرتی حماسه 9 دی که در مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار شد، گفت: ما وقتی در ارتباط با ایام 9 دی می خواهیم صحبت کنیم حوادث و وقایعی از سال 88 به ذهن متبادر می شود که آغشته به تلخی ها و شیرینی ها است.

وی با اشاره به روزهای سال 87 گفت: ما در شرایط بسیار خوبی در سال 87 بودیم.

شرایط به نفعمان بود و توان حضور در عرصه منطقه ای و اقتداری که بخصوص در ماجرای هسته ای داشتیم دشمنانمان را متزلزل کرده بود و نزدیک شدن به انتخابات سال 88 نوید یک حرکت جدید در داخل را می داد و یک ابراز وجود و اقتدار را می توانست در خارج رقم بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در انتخابات 88، «آری» سال 58 به نظام را تجدید کرد

حضور در انتخابات 88، «آری» سال 58 به نظام را تجدید کرد