مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 11:352019-12-30سياسي

باز شدن گره های اقتصادی در گرو اتکا به مردم است/ افشای چهره های دوزیست در فتنه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام حسین طیبی فر ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با مرور فتنه های متعددی که از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی در کشور حادث شد، اظهار داشت: طرح حاکمیت لیبرال ها در زمان بنی صدر و ترور 17 هزار نفر در خیابان از جمله این اتفاقات است و هدف همه این فتنه ها براندازی نظام اسلامی بوده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: فتنه سال 78 یکی از فتنه های سخت و پیچیده کشور بود چراکه برخی از کسانی که در دولت مسؤولیت داشتند از سردمداران این فتنه بودند.

وی فتنه 88 را سخت ترین فتنه نظام اسلامی برشمرد و افزود: یکسری افراد غرب زده با فرماندهی دشمن هشت ماه تمام کشور را دچار تلاطم کردند و به بهانه انحلال انتخابات دست به آشوب زدند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: مردمی که 220 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده اند هرگز اجازه نمی‎ دهند که سران فتنه به مقاصدشان برسند و به همین دلیل دریای خروشان ملت در 9 دی ماه 88 به راه افتاد و چنان دشمنان را مأیوس کرد که سر در لاک خودشان فرو بردند.

وی یکی از ویژگی های فتنه را غربالگری دانست و تشریح کرد: برخی چهره های معاند و خائن چنان در فتنه ها رخ نمایان می کنند که با صدها سخنرانی نمی توان آن ها را معرفی کرد؛ در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز شدن گره های اقتصادی در گرو اتکا به مردم است/ افشای چهره های دوزیست در فتنه ها

باز شدن گره های اقتصادی در گرو اتکا به مردم است/ افشای چهره های دوزیست در فتنه ها