مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 10:152019-12-30اقتصادي

ساخت وساز از مهم ترین عوامل آلودگی هواست/ سهم 80 درصدی سنتی سازی از تسهیلات


مدیرعامل بانک مسکن بخش ساختمان را یکی از مهمترین عوامل آلودگی هوا دانست و گفت: بیش از 80 درصد تسهیلات ارائه شده از سوی بانک مسکن در سال جاری در بخش سنتی سازی استفاده شده است.

- مدیرعامل بانک مسکن بخش ساختمان را یکی از مهمترین عوامل آلودگی هوا دانست و گفت: بیش از 80 درصد تسهیلات ارائه شده از سوی بانک مسکن در سال جاری در بخش سنتی سازی استفاده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالقاسم رحیمی انارکی در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره ملی نوآوری در حوزه ساخت وساز که صبح امروز در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد و با بیان اینکه بخش ساخت و ساز در حوزه نوآوری نسبت به سایر حوزه ها عقب تر است، گفت: در حال حاضر بیش از 40 درصد از سوخت فسیلی جهان در حوزه ساخت و ساز و مسکن مصرف می شود.

وی بخش ساختمان را یکی از مهم ترین منابع آلودگی کشور دانست و اظهار کرد: از سال گذشته در مجموعه سیاست های اعتباری بانکی تسهیلاتی را متناسب با تکنولوژی ساخت تعیین کردیم که از مجموع این تسهیلات در سال جاری 80 درصد در بخش سنتی سازی، 17.

5 درصد در بخش حرفه ای سازی و 2.

5 درصد در بخش فناوری های نوین مورد استفاده قرار گرفت.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: با وجود افزایش سهم حرف های سازی و فناوری های نوین سهم این بخش هنوز اندک است و این امر نشان می دهد که این حوزه جای کار بیشتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت وساز از مهم ترین عوامل آلودگی هواست/ سهم 80 درصدی سنتی سازی از تسهیلات

ساخت وساز از مهم ترین عوامل آلودگی هواست/ سهم 80 درصدی سنتی سازی از تسهیلات