مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 10:102019-12-30سياسي

9 دی قله عظمت و حضور ملت در صحنه است


9 دی را قله عظمت و حضور ملت در صحنه دانست و افزود: پس از نزدیک به 10 سال از فتنه 88 امروز شاهدیم که نشست های متعددی به منظور پاسداشت حماسه مردم در 9 دی برگزار می شود که این نشان دهنده فهم بالا و بصیرت مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، سردار یدالله جوانی ظهر امروز در آیین گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در مسجد انقلاب ساوه، این روز را روز تجلیل از ملت ایران دانست و اظهار کرد: مراسم پاسداشت 9 دی ماه روز تجلیل از ملتی است که با ویژگی های ارزنده و ممتاز خود در بین ملت های گوناگون عصر حاضر، در برابر دشمنان ایستادگی کرده و هرگز در صحنه ای شکست نخورده اند.

وی افزود: سردمداران استکبار 40 سال است به طرق مختلف در تلاش اند تا ملت ایران را به زمین زده و خواسته های خود را به ملت تحمیل کنند، اما ملت ایران نشان دادند با گذشت 40 سال از انقلاب همچنان در پرتو ایمان، با پیروی از ولایت فقیه و با بصیرت و هوشمندی تمامی توطئه ها را در هم شکسته و به انقلاب وفادار خواهند بود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران مردم ایران را ملتی ستودنی و قابل تعریف دانست و تصریح کرد: این ملت تاکنون با هوشیاری اجازه نفوذ دشمنان را نداده است و در آینده هم نخواهد داد.

جوانی 9 دی را قله عظمت و حضور ملت در صحنه دانست و افزود: پس از نزدیک به 10 سال از فتنه 88 امروز شاهدیم که نشست های متعددی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی قله عظمت و حضور ملت در صحنه است

9 دی قله عظمت و حضور ملت در صحنه است