مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 09:012019-12-30سياسي

فرزندان اولین قربانیان زندگی های خاموش


طلاق عاطفی که متناسب با افزایش طلاق های رسمی روند رو به رشدی دارد با وجود علل و عوامل مختلف، همانند طلاق های رسمی همراه با آسیب های اجتماعی متعددی است که فرزندان اولین قربانیان آن هستند.

- هر چند روبروی هم می‎نشینند ولی دیگر خبری از چای داغ، دور هم نشینی و حرف های دو نفره یا درد دل کردن نیست، انگار فقط یکدیگر را تحمل می کنند و دیگر عواطف زن و شوهری بین آنها وجود ندارد.

این روزها زن ها و مردهای زیادی پس از ساعت ها دوری و گذراندن اوقات خود در محیط کار در حالی به خانه بازمی گردند که حرفی برای گفتن با همدیگر ندارد و مانند دو فرد بیگانه باقیمانده ی روز را به بهانه های مختلفی با دوستان و آشنایان یا با انجام فعالیت‎های گوناگون می گذرانند.

زندگی خاموش برخی از خانواده ها که در یزد نیز متناسب با افزایش روند طلاق، در حال افزایش است تاثیرات زیادی در بروز آسیب های اجتماعی دارد و این در حالی است که چنین مواردی برخلاف جدایی رسمی زوجین، هیچگاه به ثبت نیز نمی رسد.

متاسفانه در این میان، فرزندان بزرگترین قربانیان این آسیب اجتماعی به شمار می روند که به خوبی نیز متوجه بی تفاوتی‎ها و روابط سرد والدین خود می شوند و غالباً نیز برای پرکردن خلاء روابط گرم خانواده به دوستان و غیردوستان روی می آورند و بعضاً نیز در جریان همین دوستی های بدون نظارت وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان اولین قربانیان زندگی های خاموش

فرزندان اولین قربانیان زندگی های خاموش