مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 08:352019-12-30اقتصادي

فعالان دریایی با ریسک های عملیاتی و حقوقی مواجه هستند


مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی با بیان اینکه فعالان دریایی با ریسک های عملیاتی و حقوقی مواجه هستند، گفت: راه مقابله با این مشکلات، - محکم کردن مفاد و ابعاد حقوقی قراردادهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، کاپیتان محمدرضا محمدی بنایی درباره برنامه این شرکت برای افزایش سهم حمل بار گفت: تداوم فعالیت هر شرکت کشتیرانی در گرو تثبیت و افزایش سهم در بازار حمل بین الملل است.

شرکت حمل فله نیز در سال های اخیر با ورود به حوزه تانکر و حمل محمولات نفتی و با مطالعه بازار بین الملل و ایجاد زیرساخت های لازم در صدد کسب سهم بیشتر و در خور این شرکت از بازار است و قصد دارد با توسعه فعالیت خود در بخش واردات غلات، سهم قابل توجهی از واردات 18 میلیون تنی غلات به کشور را از آن خود کند.

کشتیرانی حمل فله به منظور بازدهی بیشتر نیازمند رعایت نوسازی و تطابق با آخرین قوانین بین المللی همچون استفاده از سوخت کم سولفور است که هم اکنون این مهم درحال پیگیری و انجام است.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از شرایط تحریم گفت: موانع تجارت دریایی و رکود اقتصادی حاکم بر جهان که تأثیرات زیادی در کاهش فعالیت شرکت های کشتیرانی جهان داشته است از یک سو و تحریم های آمریکا علیه صنعت دریایی کشور از سوی دیگر مشکلاتی را برای ما به همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان دریایی با ریسک های عملیاتی و حقوقی مواجه هستند

فعالان دریایی با ریسک های عملیاتی و حقوقی مواجه هستند