مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 07:052019-12-30اجتماعي

فروش چیپس و پفک در مدارس ممنوع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تغذیه مناسب کودکان و نوجوانان و ارائه الگوی تغذیه ای مناسب برای آنها، با توجه به اینکه دوران طلایی رشد بدنی را می گذرانند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

- ، تغذیه مناسب کودکان و نوجوانان و ارائه الگوی تغذیه ای مناسب برای آنها، با توجه به اینکه دوران طلایی رشد بدنی را می گذرانند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

همچنین یکی از مراکز مهم عرضه مواد غذایی بوفه مدارس کشور است؛ به طوری که میلیون ها دانش آموز در مدارس تحصیل کرده و درصد زیادی از آن ها از بوفه مدارس استفاده می کنند؛ در نتیجه رعایت نکات بهداشتی در عرضه مواد غذایی در بوفه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و نظارت مستمر آن امری ضروری است.

زهرا عبدالهی، مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت، در پاسخ به این پرسش که چه برنامه هایی برای تغذیه کودکان و دانش آموزان در نظر گرفته اید؟ ، اظهار داشت: اکنون برای کودکان برنامه ای داریم که از دو سال پیش در کشور اجرا می شود و برنامه پیشگیری و کنترل اضافه وزن و چاقی کودکان و نوجوانان است.

این برنامه در قالب تفاهم نامه مشترکی با همکاری وزارت آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی، وزارت ورزش، صدا و سیما و سازمان ملی استاندارد در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش چیپس و پفک در مدارس ممنوع شد

فروش چیپس و پفک در مدارس ممنوع شد