مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 06:352019-12-30سياسي

جاده سرخرود-آمل همچنان در بی راهه تعلل و بی توجهی مسئولان


جاده سرخ رود به آمل همچنان مورد بی توجهی مسئولان قرار دارد و این محور جزء حادثه خیزترین و مرگبارترین جاده شهرستان محمودآباد لقب گرفته است.

- ایسنا/مازندران جاده سرخ رود به آمل همچنان مورد بی توجهی مسئولان قرار دارد و این محور جزء حادثه خیزترین و مرگبارترین جاده شهرستان محمودآباد لقب گرفته است.

مردم و نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر و روستا معتقد هستند که جاده سرخرود به آمل علی رغم قدمت چندین ساله متاسفانه مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته است.

جاده سرخ رود به آمل با قدمتی طولانی از جمله مسیرهای پر تردد مسافران به شهر ساحلی سرخرود است اما تاکنون هیچ اقدام خاصی درباره آن صورت نگرفت، این بی توجهی باعث شده که این جاده تعداد زیادی از جوانان عزیز و مردم بومی این مناطق و حتی مسافران را به کام مرگ ببرد تا علاوه بر خسارات جانی و مالی، به نوعی باعث افزایش آسیب های اجتماعی برای خانواده های قربانی شود.

از طرفی این مسیر از میان مزارع کشاورزی عبور می کند و جدا از کم عرض بودن جاده و فاقد شانه بودن آن دارای پیچ های خطرناک است که در فصل کشاورزی بویژه در زمان های بارندگی رانندگی را برای افراد سخت می کند.

نقاط زیادی از این جاده شرایط نامناسب دارد که نیاز مبرم به علائم هشدار دهنده، تسطیح و روکش سازی مسیر داشته است و نکته دیگری که بر اهمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده سرخرود-آمل همچنان در بی راهه تعلل و بی توجهی مسئولان

جاده سرخرود-آمل همچنان در بی راهه تعلل و بی توجهی مسئولان