مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 18:402019-12-29سياسي

امیری: حمایت از شرکت های دانش بنیان وظیفه دولت، مجلس و قوه قضاییه است


حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور، امروز از کارخانه نوآوری آزادی بازدید کرد؛ این کارخانه اولین شعبه پارک فناوری پردیس است.

- امیری: حمایت از شرکت های دانش بنیان وظیفه دولت، مجلس و قوه قضاییه است حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور، امروز از کارخانه نوآوری آزادی بازدید کرد؛ این کارخانه اولین شعبه پارک فناوری پردیس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون پارلمانی رییس جمهور ضمن بازدید از بخش های مختلف این کارخانه با بیان اینکه توسعه شرکت های دانش بنیان شتاب بسیار خوبی در کشور در جهت صرفه جویی در وقت، منبع، کمک به محیط زیست با هزینه کمتر و سرعت بیشتر می شود، گفت: در این کارخانه، تعداد قابل توجهی از جوانان با عشق و علاقه در راستای اقتصاد دانش بنیان که منجر به تامین نیازهای افراد جامعه در کشور می شود درتلاشند که بسیار قابل تحسین و تقدیر است.

معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه بر توجه ویژه دولت به شرکت های استارت آپی و دانش بنیان که موجب ایجاد اشتغال تخصصی پایدار، ترویج فرهنگ کارآفرینی، تقویت اقتصاد دانش بنیان و افزایش سرمایه گذاری در حوزه فن آوری تاکید کرد و گفت: آنچه باید مورد توجه دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه قرار گیرد، حمایت های حقوقی و قانونی از شرکت های دانش بنیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیری: حمایت از شرکت های دانش بنیان وظیفه دولت، مجلس و قوه قضاییه است

امیری: حمایت از شرکت های دانش بنیان وظیفه دولت، مجلس و قوه قضاییه است