مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 11:462019-12-29سياسي

فصلنامه «ماهور» به شماره 85 رسید/ یادنامه ای برای حسین دهلوی


هشتاد و پنجمین شماره از نشریه تخصصی «ماهور» در قالب ارائه چند مقاله تخصصی در حوزه های مختلف موسیقی و یادنامه ای پیرامون زندگی هنری استاد حسین دهلوی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

- هشتاد و پنجمین شماره از نشریه تخصصی ماهور در قالب ارائه چند مقاله تخصصی در حوزه های مختلف موسیقی و یادنامه ای پیرامون زندگی هنری استاد حسین دهلوی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هشتاد و پنجمین شماره از نشریه تخصصی ماهور به مدیر مسئولی سید محمد موسوی و سردبیری ساسان فاطمی در قالب ارائه چند مقاله تخصصی در حوزه های مختلف موسیقی و یادنامه ای پیرامون زندگی هنری استاد حسین دهلوی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

هیات تحریریه این نشریه تخصصی حوزه موسیقی متشکل از سیدمحمد موسوی، بابک خضرایی، آرش محافظ، سعید کُردمافی در توضیح این شماره نوشته اند: اولین مطلبِ این شماره ترجمه مقاله ای است درباره نقشِ موسیقی فَلَکِ بدخشانی در آرام کردن و حتی، در پاره ای موارد، درمانِ اضطراب و افسردگی کاربرانِ این فرهنگ.

مؤلف، بنجامین کُئِن، که متخصصِ قوم موسیقی شناسی پزشکی و شناختی است، با استفاده از مفاهیمِ بردباری مذهبی و انعطافِ شناختی ، رایج در رشته های دیگر، ازجمله در روان شناسی، می کوشد مطلبِ خود را برای متخصصینِ این رشته ها نیز که با موسیقی و مفاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصلنامه «ماهور» به شماره 85 رسید/ یادنامه ای برای حسین دهلوی

فصلنامه «ماهور» به شماره 85 رسید/ یادنامه ای برای حسین دهلوی