مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 10:502019-12-29ورزشي

پوست موز هیات مدیره زیر پای انصاریفرد/ مشکل کالدرون با این چند نفر!


داخل باشگاه پرسپولیس که تیم فوتبالش صدرنشین لیگ برتر است اتفاقاتی رخ داده که به نظر می رسد اگر سروسامان نگیرد اوضاع این باشگاه سرخ تهران را در وضعیت قرمز قرار خواهد داد.

- داخل باشگاه پرسپولیس که تیم فوتبالش صدرنشین نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر است اتفاقاتی رخ داده که به نظر می رسد اگر سروسامان نگیرد اوضاع این باشگاه سرخ تهران را در وضعیت قرمز قرار خو خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: سرخپوشان تهرانی نیم فصل نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر را در شرایطی با صدرنشینی به پایانی بردند که سرمربی آرژانتینی این تیم در تکمیل اعتراض های چند هفته اخیرش در نشست خبری پس از دیدار برابر نساجی انتقادات تندی را نثار مدیرعامل باشگاه کرد و از او به عنوان یک دروغگو نام برد.

گابریل کالدرون که روزهای ابتدایی حضورش در پرسپولیس نتایج خوبی نگرفته بود و چهار شکست با سرخپوشان متحمل شد در آن مقطع فقط سکوت کرد و حتی تا آستانه اخراج هم پیش رفت اما حالا که تیمش صدرنشین شده زبان به انتقاد باز کرده و هر چه می خواهد می گوید و هرکسی را می خواهد متهم می کند.

با رفتارهایی که این مربی آرژانتینی داشت و حتی در فرودگاه هم پست توهین آمیزی را منتشر کرد، این پرسش مطرح می شود که در باشگاه پرسپولیس چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است که همه چیز آشفته و بهم ریخته به نظر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوست موز هیات مدیره زیر پای انصاریفرد/ مشکل کالدرون با این چند نفر!

پوست موز هیات مدیره زیر پای انصاریفرد/ مشکل کالدرون با این چند نفر!