مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 08:402019-12-29سياسي

فتنه 88 فتنه بزرگ سیاسی در تاریخ ایران بود


مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فتنه 88 فتنه بزرگ سیاسی از طرف دشمن بود که در آن دشمن تواتست جمعی از بزرگان و مقامات کشور را فریب دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حمیدرضا مقدم‎فر ظهر امروز در همایش وحدت بصیرت و ولایتمداری در گام دوم انقلاب ویژه اهل‎سنت در مسجد جامع شهر اینچه‎برون اظهار کرد: حضور مردم در حماسه 9 دی اکسیر ماندگار برای کشور بود که این اکسیر تاکنون در جریان است.

وی تقلب در انتخابات را رمز آشوب و فتنه 88 دانست و تصریح کرد: دشمن با رمز تقلب در فتنه 88 قصد تهمت زدن به مسوولان نظام جمهوری اسلامی داشت.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتخابات سال 88 را بی‎سابقه‎ترین مشارکت مردمی در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: در سال 88 ما شاهد مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات بودیم که در دنیا و تاریخ انقلاب اسلامی بی‎نظیر بود.

وی جنگ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را سه حربه و ابزار دشمن در ناامیدی و به زانو در آوردن مردم عنوان کرد و ادامه داد: دشمن بعد از جنگ نظامی و هشت سال دفاع مقدس متوجه شد با جنگ سخت نظامی نمی‎تواند مردم را به زانو در آورد و بر همین اساس با راه‎انداختن سه جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تلاش دارد تا ناامیدی را در کشور ترویج دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه 88 فتنه بزرگ سیاسی در تاریخ ایران بود

فتنه 88 فتنه بزرگ سیاسی در تاریخ ایران بود