مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 07:162019-12-29اقتصادي

2500 بازدید از اصناف گرمسار انجام شد


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گرمسار گفت: در پنج ماه گذشته دو هزار و 470 مورد بازدید از اصناف سطح شهرستان باهدف نظارت بر عدم تخلفات صورت پذیرفته است.

- علی مقصود لو در گفتگو با خبرنگار مهر ، بابیان اینکه در پنج ماه گذشته دو هزار و 470 مورد بازدید از صنوف مختلف گرمسار انجام شده است، اظهار داشت: در این مدت 569 فقره پرونده تخلف باارزش شش میلیارد و 704 میلیون و 683 هزار ریال ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه 55 گشت مشترک بازرسی در این مدت انجام شده است، افزود: 331 مورد گزارش های مردمی به سامانه 124 این سازمان ارسال شده که از این تعداد 279 مورد تخلف محرز، 12 مورد در دست بررسی و 40 مورد غیر تخلف شناسایی شده است.

رییس صمت گرمسار با تأکید بر اینکه با اصلاح قیمت بنزین این سازمان طرح تشدید نظارت بر بازار را اجرایی می کند، خاطرنشان کرد: بازرسان صنفی و گروه های گشت مشترک این سازمان با هرگونه گران فروشی غیرقانونی به شدت برخورد می کنند.

مقصود لو مهم ترین عوامل این تخلفات را عدم درج قیمت، گران فروشی، کم فروشی و عدم صدور برگ خرید عنوان کرد و گفت: عموم مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به این سازمان اطلاع دهند.

وی با اشاره به عملکرد ستاد تنظیم بازار بیان کرد: با طرح افزایش نرخ کرایه آژانس، تاکسیرانی، وانت بار و غیره در این شهرستان تا زمان تعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 بازدید از اصناف گرمسار انجام شد

2500 بازدید از اصناف گرمسار انجام شد