مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 07:002019-12-29سياسي

هزاوه: مهمترین مانع فعالیت استارت آپ ها خلا های قانونی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هزاوه، معاون پارک فناوری پردیس (کارخانه نوآوری آزادی) صبح امروز هشتم دی ماه همراه با معاون پارلمانی رییس جمهور در بازدید از کارخانه نوآوری آزادی گفت: - معاون پارک علم و فناوری پردیس گفت: مهمترین مانع برای فعالیت استارت آپ ها خلا های قانونی است که باید قانون گذاری های مناسب انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هزاوه، معاون پارک فناوری پردیس (کارخانه نوآوری آزادی) صبح امروز هشتم دی ماه همراه با معاون پارلمانی رییس جمهور در بازدید از کارخانه نوآوری آزادی گفت: شعبه پارک فناوری پردیس زیرمجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است و 200 شرکت در حوزه های گوناگون در این پارک مستقر هستند.

وی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون فعالیت جدیدی را در سطح کشور ایجاد کرده ایم، اظهار کرد: کارخانه های قدیمی که متروک مانده بودند را به بخش خصوصی سپردیم که طبق آن مکانی برای فعالیت شتاب دهنده ها فراهم شد.

هزاوه با اشاره به اینکه اکنون 9 شتاب دهنده در این کارخانه مستقر هستند، تاکید کرد: استارتاپ ها شرکت های نوپایی هستند که خیلی سریع رشد می کنند و وارد بازار می شوند همچنین آن ها ارزش افزوده بسیار بالایی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزاوه: مهمترین مانع فعالیت استارت آپ ها خلا های قانونی است

هزاوه: مهمترین مانع فعالیت استارت آپ ها خلا های قانونی است