مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 04:542019-12-29سياسي

مدیران حق حمایت یا تخریب هیچ کاندیدایی را ندارد


فرماندار تویسرکان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس از ثبت نام 30 کاندیدا در حوزه انتخابیه تویسرکان خبر داد گفت و افزود: مدیران حق حمایت یا تخریب هیچ کاندیدایی را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدرسول حسینی عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه تویسرکان یکی از امن ترین شهرستان های کشور است، گفت: آنچه شایسته و بایسته مردم شهرستان است را باید جامه عمل بپوشانیم چراکه تویسرکان شایسته بهترین ها است.

وی به در پیش بودن انتخابات سال جاری اشاره کرد و بابیان اینکه اجازه سر دادن شعارهای معاندین در حوزه شهرستان داده نخواهد شد، گفت: تلاش و جدیت وظیفه همه مسئولان در شهرستان است.

وی روی خوش و زبان نرم را برای مدیران ضروری دانست و برخورد مناسب با ارباب رجوع را وظیفه همه مدیران عنوان کرد و گفت: مدیران باید وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و نباید ارباب رجوع را به فرمانداری ارجاع دهند.

فرماندار تویسرکان ضمن ابراز نارضایتی از ارتباط کمرنگ مدیران شهرستان با اصحاب رسانه، دهیاران، شوراها و اصناف، گفت: مدیران موظف به همکاری بیشتر هستند.

وی حضور بیشتر مدیران کل در شهرستان تویسرکان را مهم دانست و افزود: مدیران شهرستان باید پیگیری و زمینه حضور مدیران کل در شهرستان را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران حق حمایت یا تخریب هیچ کاندیدایی را ندارد

مدیران حق حمایت یا تخریب هیچ کاندیدایی را ندارد