مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 14:202019-12-28اجتماعي

حفره ایجاد شده در خیابان اندرزگو ربطی به تونل قطار شهری ندارد


مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد ضمن اشاره به حفره ایجاد شده در خیابان اندرزگو تاکید کرد: حفره مذکور در خیابان اندرزگو ربطی به تونل قطار شهری ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کیانوش کیامرز اظهار کرد: ساعت 6 صبح امروز شنبه هفتم دی ماه، گزارشی مبنی بر ایجاد حفره در خیابان اندرزگو 17 (سنایی 8)، اعلام شد و برخی گمان می کردند که این حفره به تونل قطار شهری مرتبط است.

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد افزود: این در حالی است که ایستگاه شارستان خط سه قطار شهری مشهد فاصله ای قابل توجه از محل حفره ایجاد شده، دارد.

وی اضافه کرد: با این حال شخصاً در محل حاضر و موضوع را بررسی کردم که مشخص شد به دلیل وجود آب انبار، جنس خاک و وجود چاه های جذبی منازل اطراف، این حفره ایجاد شده است.

کیامرز ضمن اشاره به اینکه هرچند که این حفره ربطی به قطار شهری مشهد نداشت اما ایمنی شهروندان از درجه اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: بر این اساس عملیات پر کردن و ایمن سازی حفره با تزریق بتن از ساعت 6.

30 از سوی شرکت قطار شهری آغاز و در ساعات آینده حفره مذکور پر می شود.

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین منازلی که احتمال بروز خطر برای آنها وجود داشت تخلیه و ساکنان آن به هتل انتقال داده شدند تا نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفره ایجاد شده در خیابان اندرزگو ربطی به تونل قطار شهری ندارد

حفره ایجاد شده در خیابان اندرزگو ربطی به تونل قطار شهری ندارد