مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 08:302019-12-28سياسي

ساخت و سازهای غیرمجاز، زخمی عمیق بر پیشانی شهرها


یکی از موضوعاتی که سبب افزایش تلفات در مواقع بحرانی می شود، ساخت و سازهای غیرمجاز است.

- ایسنا/زنجان فرماندار خرم دره گفت: یکی از موضوعاتی که سبب افزایش تلفات در مواقع بحرانی می شود، ساخت و سازهای غیرمجاز است.

حجت محمدی صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان خرم دره با تاکید بر ضرورت تداوم آمادگی ها برای مقابله با بحران به ویژه قرار داشتن در فصل سرما و احتمال بارش و انسداد راه ها، عنوان کرد: حفظ آمادگی مقطعی و منحصر به روز خاصی نیست و همه دستگاه ها باید در هر لحظه آماده مقابله با مخاطرات باشند.

وی با اشاره به موقعیت خاص خرم دره، ادامه داد: این شهرستان به دلیل ویژگی جغرافیایی و نزدیکی به راه های جاده ای و ریلی کشور، استعداد حادثه دارد؛ بنابراین در مواقع بحرانی هماهنگی و همکاری همه دستگاه ها نقش بسیار موثری در حوزه مدیریت بحران ایفا می کند.

این مسئول، توجه نکردن به ساخت و ساز مجاز توسط عده ای از شهروندان را از مهم ترین موضوعات مشکل زا در مواقع بحرانی عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخی از افراد که ساخت و ساز غیرمجاز انجام می دهند، کم ترین توجه را به ایمنی ساختمان دارند و در زمان حادثه این واحدها بیشترین آسیب را می بینند و شاهد تخریب با خسارت به آن ها با کوچک ترین زلزله یا سیل هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و سازهای غیرمجاز، زخمی عمیق بر پیشانی شهرها

ساخت و سازهای غیرمجاز، زخمی عمیق بر پیشانی شهرها