مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 دی 1398 ساعت 10:052019-12-27سياسي

نویسنده محبوب کودکان کشور با کودکان روستای گردکوه دیدار کرد


رییس کتابخانه های مهریز از دیدار جمعی از کودکان روستای گردکوه شهرستان مهریز با مژگان شیخی، نویسنده محبوب کودکان و نوجوانان کشور در کتابخانه حاج علی اکبر محبوبی این روستا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید قریشی پیش از ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه های مهریز اظهار داشت: در نشستی صمیمی مژگان شیخی، نویسنده محبوب کودکان و نوجوانان کشور با اعضای کودک و نوجوان کتابخانه حاج علی اکبر محبوبی روستای گردکوه دیدار و گفتگو کرد.

وی افزود: در این دیدار عطیه خراسانی، فاطمه فلاحی پناه و فاطمه محسنی از اعضای کودک و نوجوان کتابخانه به معرفی و قصه گویی کتاب های کاش تو را می دیدم ، مسافر هشتم و خاله اناری از داستان های مژگان شیخی پرداختند و این بانوی نویسنده به سوالات آنها در مورد این کتاب ها پاسخ داد.

مژگان شیخی در این نشست با اظهار خرسندی از توفیق حضور در کتابخانه روستای گردکوه، شنیدن نظرات کودکان و نوجوانان درباره آثار خود را موجب رشد و تقویت آثارش دانست و گفت: اطلاع داشتن از نظرات مخاطبان، از لازمه های کار هر نویسنده ای است تا بداند بازخورد آثارش در بین مردم چگونه است و در ادامه، مسیری را طی کند که مورد رضایت خوانندگانش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده محبوب کودکان کشور با کودکان روستای گردکوه دیدار کرد

نویسنده محبوب کودکان کشور با کودکان روستای گردکوه دیدار کرد