مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 14:102019-12-26اجتماعي

رودهن به آمل جمعه یکطرفه می شود


رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: با توجه به تعطیلی چند روزه مدارس به خاطر آلودگی هوا در استان تهران، بسیاری از هم وطنان برای استفاده از هوای بهتر به سمت استان های شمالی کشور سفر کردند که طی این مدت با افزایش سفر و تردد و ترافیک پرحجم و سنگینی روبرو بوده ایم.

- سرهنگ سیاوش محبی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این که برای بازگشت روز جمعه حتماً ترافیک سنگین تر خواهد بود، افزود: به همین دلیل توصیه ما به رانندگان وسیله نقلیه و هم وطنانی که به شهرهای شمالی سفر کرده اند این است که بازگشت را به تدریج آغاز کنند و فقط به روز جمعه موکول نکنند.

رییس پلیس راه شرق استان تهران تصریح کرد: برای برگشت از سفر مسافران شمالی محدودیت هایی در نظر گرفته شده که در محور هراز تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع و از ساعت 16 نیز با اعلام همکاران حاضر در محورها از آب اسک به سمت رودهن مسیر شمال جنوب یک طرفه است و این محدودیت ها تا ساعت 24 شب ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در حال حاضر مشاهده می شود در محورها شاید تعدادی از هموطنان در حال بازگشت از سفر هستند که از این افراد که مدیریت سفر داشته اند تقدیر و تشکر می کنیم و توصیه داریم که از عجله و شتاب بپرهیزند و با صبر و حوصله به رانندگی بپردازند و قبل از حرکت شرایط راه ها را از طریق مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودهن به آمل جمعه یکطرفه می شود

رودهن به آمل جمعه یکطرفه می شود