مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 10:552019-12-26فرهنگي

رونمایی بزرگترین مجموعه موسیقی آیینی وحماسی مازندران در آمل


بزرگترین مجموعه موسیقی آیینی وحماسی مازندران به عنوان مرجع فرهنگی موسیقی استان توسط هنرمند آملی تدوین و رونمایی شد.

- این اثر فرهنگی وهنری با تلاش نبی احمدی در مدت 5 سال تهیه و در مراسمی با حضور اساتید موسیقی مازندران و کشوری در آمل رونمایی شد.

استاد نبی احمدی، پژوهشگر و استاد دانشگاه این کتاب را به 3 زبان فارسی، مازندرانی و انگلیسی در 120 صفحه نگارش و حدود 70 میلیون تومان نیز برای تهیه وتولید آن هزینه کرده است.

هنرمند آملی با بیان اینکه تاکنون از سوی هنرمندان عرصه موسیقی استان کارپژوهشی قابل توجهی دربخش ماندگاری وانتقال علمی وعملی موسیقی محلی مازندران به عنوان یک منبع با ارزش برای نسل آینده انجام نشده خاطر نشان کرد: این مجموعه به نوعی به عنوان مرجع دسترسی دیگر اهالی موسیقی قابل استفاده است.

مولف کتاب موسیقی آیینی وحماسی مازندران دراین نشست با بیان اینکه این کتاب برگرفته از موسیقی ایرانی وبازمانده از دوران قاجار است، گفت: این اثر در قالب یک کتاب و نیز لوح فشرده گردآوری شده ودرقالب آلبومی با آواز ابوالحسن خشرو از هنرمندان مازندرانی گردآوری شده است.

احمدی با بیان اینکه همه مراحل تهیه و انتشار کتاب و سی دی موسیقی آیینی و حماسی مازندران توسط هنرمندان و پژوهشگران دلسوز به حوزه موسیقی شهرستان آمل بوده است، از مراحل پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی بزرگترین مجموعه موسیقی آیینی وحماسی مازندران در آمل

رونمایی بزرگترین مجموعه موسیقی آیینی وحماسی مازندران در آمل