مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 10:402019-12-26سياسي

لزوم توسعه مفاهیم «صلح» و «عدالت» در شهر


عضو هیات رییسه شورای شهر تهران، بر لزوم توسعه مفاهیم صلح در شهر تاکید کرد و گفت: باید با اتکا به مفاهیمی چون صلح، عدالت و…، نگاهی دوباره به شهر داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، زهرا نژاد بهرام، در همایش صلح و رابطه آن با مدیریت شهری با تاکید بر اینکه همه ما می توانیم به عنوان شهروند مفاهیمی همچون صلح، عدالت، دوست داشتن و…، را در جامعه ترویج دهیم، گفت: شهر موجودی دارای حیات است که سعی می شود شاخص های زیست انسانی در آن مورد توجه قرار گیرد و شهر سازان در ایده های جدید به دنبال آن هستند که شهر را به کانونی برای پرورش ایده و فرصتی برای تعامل اندیشه تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه موضوعاتی همچون صلح، دوستی و عدالت با شهر عجین شده و حتی قابلیت توسعه در شهر را دارد، گفت: معتقدیم که هر چقدر میزان امنیت در شهر بیشتر شود و تعامل بین انسان ها افزایش یابد می توانیم موجبات افزایش گفت وگو، صلح، عدالت و دوست داشتن را ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه در حوزه برنامه ریزی شهری به سمتی حرکتی کردیم که بیشترین مشارکت شهروندان را جلب کنیم، گفت: زمانی که شهروندان در کنار شهر و مدیران شهری قرار گیرند و در فضای تعاملی با یکدیگر گفتگو کنند، مفهوم عدالت و صلح افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه مفاهیم «صلح» و «عدالت» در شهر

لزوم توسعه مفاهیم «صلح» و «عدالت» در شهر