مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 09:452019-12-26ورزشي

صعود تیم شهدای ششم بهمن آمل به جایگاه دوم جدول


نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال نشسته کشور با پیروزی مقابل حریف جنوبی، به رده دوم جدول صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، در هفته ششم لیگ برتر والیبال نشسته باشگاههای کشور تیم شهدای ششم بهمن آمل با پیروزی خانگی، به رده دوم جدول رده بندی این مسابقات صعود کرد.

تنها نماینده مازندران در این رقابتها، امروز در سالن ورزشی شهید فلاح آمل میهمان مدعی اش تیم صنعت نفت آبادان را در سه ست متوالی با امتیازهای (25 بر 15) ، ( 25 بر15) و (25 بر 19 ) شکست داد و به پنجمین پیروزی این فصل خود دست یافت.

شاگردان هادی رضایی در تیم شهدای ششم بهمن آمل با کسب 3 امتیاز این بازی خانگی، 16 امتیازی شدند و با یک امتیاز کمتر، پایین تر از تیم شهرداری ورامین در جایگاه دوم جدول رده بندی این رقابتها قرار گرفتند.

تیم والیبال نشسته شهدای ششم بهمن آمل در هفته هفتم و آخرین دیدار نیم فصل نخست این رقابتها، پنجشنبه 12 دی در اصفهان به مصاف تیم مدعی ذوب آهن می رود.

این تیم با جذب بازیکنان ملی پوشی چون مرتضی مهرزاد، رمضان صالحی، حسین گلستانی، مجید لشکری و چند بازیکن باتجربه و باانگیزه، عزم خود را برای قهرمانی دراین رقابتها جزم کرد.

مسابقات امسال لیگ برتر والیبال نشسته باشگاههای کشور با حضور 7 تیم شهرداری ورامین، شهرداری گنبد، ذوب آهن اصفهان، ماشین سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود تیم شهدای ششم بهمن آمل به جایگاه دوم جدول

صعود تیم شهدای ششم بهمن آمل به جایگاه دوم جدول