مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 15:002019-12-25بين الملل

پیام کریسمس پاپ؛ امید به پیروزی نور بر تاریکی


رهبر کاتولیک های جهان در پیام تبریک کریسمس با اشاره به درگیری ها و نابسامانی ها در بسیاری از نقاط جهان ابراز امیدواری کرد که «نور مسیح» بر «تاریکی قلب آدمیان» پیروز شود.

- رهبر کاتولیک های جهان در پیام تبریک کریسمس با اشاره به درگیری ها و نابسامانی ها در بسیاری از نقاط جهان ابراز امیدواری کرد که نور مسیح بر تاریکی قلب آدمیان پیروز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان در بخشی از خطابهٔ کریسمس خود با اشاره به وضعیت مردم سوریه گفت: آنها هنوز امیدی ندارند که خصومت هایی که بیش از در یک دهه گذشته سرزمینشان را فراگرفته، پایان یابد.

وی با اشاره به ناآرامی ها در فلسطین افزود: مسیح، ناجی بشریت در آن سرزمین متولد شد و هنوز بسیاری از مردم آنجا در انتظار صلح، امنیت و شکوفایی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، پیشوای کاتولیک های جهان همچنین از همگان دعوت کرد تا کاری کنند بحران در لبنان، تنش در عراق و بحران شدید انسانی در یمن کاهش یابد.

وی همچنین به دگرگونی های اجتماعی و سیاسی شدید در کشورهای آمریکای جنوبی از جمله ونزوئلا اشاره کرد و از سوی دیگر مجددا خواستار برخورد بهتر کشورها با مهاجرانی شد که از در جستجوی زندگیِ امن خانه و کاشانهٔ خود را ترک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام کریسمس پاپ؛ امید به پیروزی نور بر تاریکی

پیام کریسمس پاپ؛ امید به پیروزی نور بر تاریکی