مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 12:452019-12-25اقتصادي

شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی از مهمترین شوراهای استانی


شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی یکی از مهمترین و قوی ترین شوراهای استانی است - مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون اقتصادی وزیر کشور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و گفتگوی دولت و بخش خصوصی این استان در یاسوج به نقش سازنده بخش خصوصی در ارتقاء شاخص های اقتصادی اشاره کرد و گفت: تسهیل شرایط سرمایه گذاری و رفع موانع اداری و بانکی یکی از مهمترین شاخصه ها برای ترغیب سرمایه گذاران و رونق تولید و اشتغال در استان است .

بابک دین پرست با بیان اینکه مصوبات استانی این شورا به مدت یک ماه در تهران بررسی و به تصویب نهایی می رسد افزود: طی شش ماه گذشته در کشور هزار و 32 مصوبه در 137 جلسه به تصویب رسید که کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه های دائمی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نشست دیروز مقرر شد، مسئولان متولی شرایط مناسب برای شرکت سرمایه گذاران در این نمایشگاه ها را تامین کنند و در صورت دست نیافتن به توافق نهایی موظفندنتیجه را به این کارگروه در تهران اعلام کنند.

دین پرست با انتقاد از عملکرد مسئولان استان مبنی بر تامین نکردن زمین 30 هکتاری برای سرمایه گذار افزود: مدیرکل صنعت و معدن استان با همکاری با سایر دستگاه های اجرایی شرایط سرمایه گذار را بررسی کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی از مهمترین شوراهای استانی

شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی از مهمترین شوراهای استانی