مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 10:102019-12-25اقتصادي

معوقات بانکی اعتبارات سرمایه گذاری در استان همدان را قفل کرده است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از وجود یک هزار و 100 میلیارد تومان معوقات بانکی در استان همدان خبر داد و گفت: این وضعیت موجب قفل شدن اعتبارات سرمایه گذاری در استان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظاهر پورمجاهد صبح چهارشنبه در مراسم تجلیل از واحدهای صنعتی و خدماتی سبز استان همدان با تبیین برخی از مواد قانونی وصول بخشی از درآمدهای دولت گفت:: طبق بند د ماده 45 قانون برنامه پنجم توسعه در صورتی که واحدهای صنعتی 10 درصد از یک هزارم درآمد حاصل از فروش خود را به مباحث زیست محیطی از جمله آموزش نیروی انسانی اختصاص دهند، از پرداخت مالیات معاف می شوند.

ظاهر پورمجاهد با بیان اینکه برخی از مشکلات ما به دلیل عدم استفاده صحیح از ضوابط و چارچوب ها است، ادامه داد: آثار مسائل محیط زیستی از جمله کاهش منابع آبی، فروچاله ها، آلودگی هوا، زباله به سادگی برطرف نمی شود و رسیدن به این نقطه در نتیجه بی توجهی به توصیه ها، اخطارها و هشدارهای محیط زیستی است که طی گذر زمان ایجاد شده و امروز ما را با چالش و سختی مواجه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر سرمایه گذاران در حوزه تولید به احداث زیرساخت برای کنترل آلاینده های زیست محیطی توجه نکنند در آینده با هزینه های بیشتری باید این کار را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معوقات بانکی اعتبارات سرمایه گذاری در استان همدان را قفل کرده است

معوقات بانکی اعتبارات سرمایه گذاری در استان همدان را قفل کرده است