مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 07:402019-12-25سياسي

تولید و انتشار 131 عنوان کتاب تخصصی پلیس


فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: طی سال جاری در این دانشگاه 131 عنوان کتاب تخصصی پلیسی تولید و انتشار یافته است.

- فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: طی سال جاری در این دانشگاه 131 عنوان کتاب تخصصی پلیسی تولید و انتشار یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار بختیاری -فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین- در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین درباره اقدامات انجام شده در این دانشگاه طی سال جاری اظهار کرد: از جهت تحقق فرامین فرمانده کل قوا و توسعه فضای دینی و انقلابی و همچنین ارتقای سطح مهارت دانشجویان در سال جاری امروز از دانشجویان برتر تقدیر به عمل می آید.

وی در ادامه نیز اقدامات دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی را تدوین طرحهای تحولی دانشگاه، تدوین و پیاده سازی برنامههای مناسب برای گفتمان سازی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم انتظامی، تدوین سازی 5 طرح جامع شامل تربیت دینی و انقلابی ،تربیت نیروی نظامی و انتظامی ،تربیت روان شناختی و جامعه شناختی، تربیت جسمانی و تربیت حرفه ای دانست.

به گفته وی همچنین پیاده سازی طرح های ارتقاء مهارتهای اجتماعی و مهارت تیراندازی، راه اندازی نهضت تالیف کتابهای کار دروس مهارتی که با برنامه ریزی صورت گرفته و با تشکیل گروه های تلفیقی و مشارکت کارشناسان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و انتشار 131 عنوان کتاب تخصصی پلیس

تولید و انتشار 131 عنوان کتاب تخصصی پلیس