مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 07:102019-12-25سياسي

ستاد مدیریت بحران استانداری همدان نسبت به حفظ سلامت شهروندان حساس باشد


رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: شاخص آلایندگی ها هوا در همدان بالا است و ستاد مدیریت بحران استانداری همدان باید نسبت به حفظ سلامت شهروندان حساس باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قراباغی صبح چهارشنبه در نطق پیش از دستور صحن شورای شهر همدان با طرح این سوال که در شهر همدان چه خبر است و آیا مدیریت بحران استانداری همدان در خواب است؟ گفت: مدتی است با ورود ویروس آنفلوآنزا تعدادی از همشهریان همدانی جان خود را از دست داده و تأسف بار تر و حزن انگیز تر اینکه عده زیادی از خردسالان و کودکان نیز قربانی این اپیدمی مرگبار شده اند.

وی با انتقاد از اینکه چرا هیچ گونه هشدار و آگاهی بخشی عمومی در این خصوص صورت نگرفت و وقتی که در برهه ای از زمان شرایط حاد و بحرانی به عینه هویدا و مشهود بود اقدام های مناسبی شاهد نبودیم، گفت: مقصر این وضعیت کیست و چرا همه سکوت کرده اند؟ چرا آمار دقیقی از افرادی که به این ویروس مبتلا شدند و جان باختگان آن به تفکیک سن و جنسیت اعلام نمی شود قراباغی با بیان اینکه آیا اگر کودک خودمان نیز در اثر ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست می داد این چنین سکوت می کردیم خواستار اعلام وضعیت همدان شد و با اشاره به اینکه چرا آمار دقیقی از افرادی که به این ویروس مبتلا شدند و جان باختگان آن به تفکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مدیریت بحران استانداری همدان نسبت به حفظ سلامت شهروندان حساس باشد

ستاد مدیریت بحران استانداری همدان نسبت به حفظ سلامت شهروندان حساس باشد