مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 06:502019-12-25اقتصادي

مرکز شتاب دهنده نوآوری بانک تجارت افتتاح شد


همزمان با چهل سالگی بانک تجارت، مرکز نوآوری این بانک به عنوان یک بانک شتاب دهنده حوزه فین تک با نام پنجره نوآوری تجارت (TIWIN) و با هدف توسعه فعالیت های حمایتی از کسب و کارهای فناورانه افتتاح شد.

- همزمان با چهل سالگی بانک تجارت، مرکز نوآوری این بانک به عنوان یک بانک شتاب دهنده حوزه فین تک با نام پنجره نوآوری تجارت (TIWIN) و با هدف توسعه فعالیت های حمایتی از کسب و کارهای فناورانه افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک تجارت، مراسم افتتاح مرکز نوآوری بانک تجارت روز چهارشنبه بیست وهفتم آذرماه با حضور قائم مقام مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و هیات عامل این بانک، مدیران شرکت های فعال در حوزه فین تک ها و استارت آپ ها در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.

هیبت الله سمیع معاون مدیرعامل بانک تجارت در سازمان و سرمایه گذاری در این مراسم با اشاره به تلألو 130 سال تجربه و تخصص در 40 سال خدمت بانک تجارت به عرصه اقتصاد و کارآفرینی میهن اسلامی گفت: بررسی روند صنعت بانکداری نشان می دهد که بانک ها دیگر نمی توانند با روش های سنتی ادامه کار دهند و اتخاذ رویکردهای هوشمندانه متناسب با تغییرات گسترده ی به وجود آمده در فضای کسب وکار ضرورتی اجتناب ناپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز شتاب دهنده نوآوری بانک تجارت افتتاح شد

مرکز شتاب دهنده نوآوری بانک تجارت افتتاح شد