مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 20:052019-12-24ورزشي

پرچم و خاک ایران متعلق به شما جوانان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رییس فدراسیون شطرنج ایران در بیانیه ای خطاب به علیرضا فیروزجا، گفت: پرچم و خاک ایران اسلامی متعلق به شما جوانان است و به عنوان یک قهرمان ملی منتظر بازگشتت به میهن هستیم تا دوباره زیر پرچم کشورمان در رویدادهای بزرگ افتخارآفرینی کنید.

- مهرداد پهلوان زاده گفت: پرچم و خاک ایران اسلامی متعلق به شما جوانان است و به عنوان یک قهرمان ملی منتظر بازگشتت به میهن هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، رییس فدراسیون شطرنج ایران در بیانیه ای خطاب به علیرضا فیروزجا، گفت: پرچم و خاک ایران اسلامی متعلق به شما جوانان است و به عنوان یک قهرمان ملی منتظر بازگشتت به میهن هستیم تا دوباره زیر پرچم کشورمان در رویدادهای بزرگ افتخارآفرینی کنید.

مهرداد پهلوان زاده رییس فدراسیون شطرنج کشورمان در بیاینه ای از فیروزجا خواست تا به عنوان یک قهرمان ملی و با الگو قرار دادن پهلوانانی چون مرحوم غلامرضا تختی، به چیزی جزء افتخارآفرینی زیر پرچم مقدس کشورمان فکر نکند.

در این بیانیه آمده است: علیرضای عزیز؛ جوانان رشیدی در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از این خاک مقدس؛ جان خود را از دست داده و به درجه رفیع شهادت رسیدند تا اکنون بتوانیم کشوری مستقل بوده و سرنوشت مان را خودمان تعیین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم و خاک ایران متعلق به شما جوانان است

پرچم و خاک ایران متعلق به شما جوانان است