مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 16:052019-12-24اقتصادي

افزایش 115 درصدی بازرسی بخش آرد و نان لرستان


در حوزه آرد و نان 115 درصد رشد بازرسی 66 درصد افزایش پرونده ها و یک هزار و 87 درصد افزایش ارزش پرونده ها را داشتیم که بخشی به علت نظارت بر سیلوها و بخشی به دلیل کم فروشی است.

- ایسنا/لرستان معاون سازمان صمت لرستان گفت: در حوزه آرد و نان 115 درصد رشد بازرسی 66 درصد افزایش پرونده ها و یک هزار و 87 درصد افزایش ارزش پرونده ها را داشتیم که بخشی به علت نظارت بر سیلوها و بخشی به دلیل کم فروشی است.

فریبزر حسامی در شورای اطلاع رسانی لرستان اظهار کرد: اساس کار در حوزه تنظیم و نظارت بر بازار در شرایط حساس و اینکه با معیشت مردم سروکار دارد، اطلاع رسانی، جلب مشارکت مردم و القاءآرامش در حوزه اقتصادی به شهروندان است.

وی با اشاره به این که مطالبه مردم از ما آرامشی است که در سفره خود احساس کنند، عنوان کرد: در هشت ماه ابتدایی سال 98 با 33 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 71 هزار و 225 مورد بازرسی داشتیم.

حسامی با اشاره به تشکیل سه هزار و 996 پرونده با رشد 72 درصدی ارزش مالی آن ها، تصریح کرد: ارزش این پرونده ها 102 میلیارد ریال بوده است.

معاون سازمان صمت لرستان با اشاره به این که ستاد خبری ما در سال 98 رشد 23 درصدی داشته که رشد پرونده های ما در حوزه شکایات کتبی و تلفنی مردمی پنج درصد بوده، عنوان کرد: سازمان صمت با کلیه دستگاه های نظارتی همپوشانی نظارتی دارد، که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 115 درصدی بازرسی بخش آرد و نان لرستان

افزایش 115 درصدی بازرسی بخش آرد و نان لرستان